בלוגרס | מגוון מאמרים וכותבים מובילי דעה בארץ

עוד מאמרים בנושא


צד ג' אינו מודה באשמה - מה עושים?

מה הייתם עושים במצב הבא: תוך כדי נסיעה, בזמן שאתם מרוכזים בנהיגה, הגיח רכב מעברו השני של כביש, ופגע בכם. לאחר שנרגעתם מהפאניקה והבהלה, ובדיקה שכל האבירים נמצאים במקום, אתם מגלים כי לעומתכם- הרכב לשכם ספג פגיעה לא קלה. מיד אתם מחליפים פרטים עם הנהג הפוגע. מוודאים כי ביטוח החובה שלו בתוקף, ואפילו ברשותו ביטוח צד ג'. תוך כדי החלפת הפרטים, אתם נוכחים לדעת כי הנהג אינו מודה באשמתו בתאונה, ובעצם מתנער ממנה לגמרי. מה עושים בשלב זה?


התאמת רכב לנכים

אנשים בעלי מוגבלויות ונכים זוכים לעיתים להתעלמות ע"י חברה שעסוקה בעיקר בעצמה. הדברים שנראים לרוב האוכלוסייה כטריוויאלים לחלוטין כמו כניסה ויציאה מרכב, לנהוג באופן עצמאי או עלייה במדרגות עשויים להיות קשים ואף מסובכים למדי לבעל נכות כלשהי. למרות שבשנים האחרונות ביטוח לאומי מסייע לנכים מעט יותר מבעבר ועברו חוקים העוסקים בהנגשה בעלי מוגבלויות עדיין מוצאים את עצמם בקשיים רבים לנהל אורח חיים תקין.


השכרת רכב לבעלי מוגבלויות

במשך שנים רבות סבלו אנשים עם מוגבלויות פיזיות גם ממגלות תנועה ומגבלות נגישות אדירות, שניתן היה לעקוף, אך זה לא נעשה. אנשים עם מוגבלויות אישיות הוכרחו למעשה להשאר בביתם, עם היכולת אמנם לצאת מהבית אבל בלי היכולת להגיע או להכנס לשום מקום אחר, משום שכל הארץ הייתה נעדרת נגישות ולמעשה העולם כולו היה חסום בפני אנשים עם מוגבלויות.


אילו סוגי שערים בטיחותיים עבור העסק?

סוגים שונים של שערים יכולים לסייע לשמור על אבטחת העסק ולהבטיח רמה גבוהה של בטיחות עבור המבקרים, העובדים והספקים. הנה כל מה שצריך לדעת על ההבדלים ביניהם. שערים משמשים כאמצעי הגנה וביטחון מפני חדירה של רכבים או גורמים לא מורשים לתוך העסק. אפשר להשיג אותם במגוון רחב של דגמים והם מותאמים לצרכי הלקוח מבחינת מידות, שיטת תפעול ומחיר.


ביטוח רכב בעידן הדיגיטלי

תתקדמו לדיגיטל - ביטוח רכב עושים באינטרנט

ענף הביטוח ( הן בישראל והן בשאר העולם ), על אף מוניטין שמרני אשר מיוחס לו, החל בשנים האחרונות להצטרף אל מהפיכה וירטואלית גלובלית. חברות הביטוח הרבות בארץ ובעולם מזהות את הפוטנציאל הגלום בתוך הערוץ הדיגיטלי, ונעזרות בו ומשתמשות בו כמאין כלי תקשורת ישיר בינן לבין הלקוח, ללא גורם מתווך, ובעצם מספקות עבורו את השירות היעיל והמהיר ביותר, ללא סיבוכים וסרבולים מיותרים, וכך הלקוח יכול לחזור לשיגרה בדרך המהירה ביותר לעומת העבר.

ביטוח רכב בעידן הדיגיטלי

בנוסף לזאת, בשנים האחרונות בישראל, עברו הצרכנים סוג של שינוי תפיסתי בכל מה שקשור לרכישה דרך האינטרנט באופן כללי, וברכישת ביטוח בפרט. ביטוח רכב הפך למוצר הביטוחי אשר נמכר הכי הרבה בישראל. חובה על כל בעל רכב בארץ לבטח את רכבו על פי החוק בביטוח החובה, ולפי סקרים שנערכו בקרב בעלי רכב- רובם אינם מסתפקים רק ברכישת ביטוח חובה, אלא גם מרחיבים את הפוליסות שלהם ורוכשים בנוסף גם ביטוח מקיף, ו/או ביטוח צד ג' לרכב.
 

מהם היתרונות של רכישת ביטוח דרך האינטרנט?

חיסכון בכסף דרך הערוץ הדיגיטלי

בכל ענף, לא רק בביטוח, הערוצים הדיגיטליים מאפשרים להרבה חברות להתייעל כלכלית, וכתוצאה מכך הן יכולות לספק עבור הלקוח מחיר נוח עבורו. כיוון שביטוחי הרכב הם מוצרים פשוטים יחסית, עולה הכדאיות לרכוש אותם דרך האינטרנט ולחסוך בעלויות של תיווך סוכנים ועמלות תיווך.

שם המשחק- פשטות

אם כן, ביטוח רכב לא נחשב כמוצר ביטוחי מורכב מידי. המפקח על הביטוח קבע פוליסה תקנית ואחידה בין החברות השונות, וכתוספת, כל חברת ביטוח בורחת לעצמה מגוון שירותים נוספים כהרחבה עבור הלקוח, על מנת לספק לו כיסוי ביטוחי רחב ככל הניתן. בשנים האחרונות חברות הביטוח למדו להקל על הצרכנים הישראליים והחליטו להתאים עבורם פוליסות מותאמות אישית.  כך, לקוחות שאינם בקיאים בתחום הביטוח, יכולים לרכוש היום ביטוח אשר מותאם ישירות להם מבלי הפחד מלהיכנס לעולם הביטוח. בנוסף לכך, רכישה של ביטוח דרך האינטרנט מאפשרת ללקוח לקבל את כל המידע אשר לו הוא נזקק – החל ממדריכי רכישה, עמודים עם שאלות ותשובות, דוגמאות לפוליסות ועוד. לבסוף, ניתן אך ליצור קשר דרך אתרי האינטרנט ואף לשוחח עם נציגים אונליין ולקבל מענה לכל שאלה.

Time Is Money

רכישת ביטוח רכב אונליין מאפשרת לנו לחסוך זמן- וכסף. למרות שחלק מחברות הביטוח מאפשרות ללקוחותיהן ליצור קשר עם נציג מטעמן, רבים עדיין בוחרים לרכוש את הביטוח שלהם ישירות דרך האתר, ללא תיווך, ובפשטות , מה שחוסך עבורם גם זמן יקר, ובסופו של יום- גם כסף.

אטרקטיביות

אין ספק כי רכישה של ביטוח אונליין היא החלטה צרכנית נבונה. היכולת של הלקוח לבצע השוואת מחירים בין מגוון פוליסות, גם בין חברות שונות וגם בין פוליסות בתוך אותה החברה, הופכת את הפלטפורמה הדיגיטלית לחיונית וחשובה אפילו יותר.

ניהול וייעול הפוליסה לאחר הרכישה

ההתקשרות הראשונית של הלקוח עם החברה איננה מסתיימת לאחר הרכישה של הביטוח. רוב הלקוחות מעוניינים לדעת מה קורה מבחינת הפרמיות, הכיסויים שלהם, תהליכי תביעה ועוד. כיום מספר חברות ביטוח מאפשרות ללקוחות שלהן פלטפורמות מקוונות אשר בהן הלקוחות יכולים לעקוב אחר התשלומים, לנהל את הפוליסה, לעדכן פרטים אישיים, להוסיף או להוריד מבוטחים מהפוליסה, והכי חשוב- להיכנס ולראות את מצב התביעה בכל רגע נתון, ומכל מקום.

לסיכום- ישנם יתרונות רבים אשר גלומים ברכישת ביטוח דרך האינטרנט. היום, בעידן הדיגיטלי, כאשר הכל זמין עבורינו רק בלחיצת כפתור אחת, לא צריך לעשות סיפור מביטוח.

תגיות:
ביטוח רכבצד ג'ביטוח ישירהצעות מחיר לביטוחביטוח באינטרנט