בלוגרס | מגוון מאמרים וכותבים מובילי דעה בארץ

עוד מאמרים בנושא


שיווק גרילה לגרילה

כל בעל עסק שרוצה לגדול תלוי ברמת החשיפה של העסק לו הוא זוכה. כדי לעלות שלב ולהגדיל את מחזור המכירות של העסק חובה לנקוט בפעולות שיווק אגרסיביות כדי לחדור לשוק יותר לעומק. יחד עם פעולות מיתוג שונות ניתן להגיע להישגים שיזניקו את העסק שלך קדימה. המשיכו לקרוא ותוכלו לברר לראשונה כיצד הגדולים עושים זאת?


הדרך הטובה ביותר להכיר ולחקור את העולם

לצאת מגבולות מדינת ישראל ולנחות במדינה זרה זו חוויה אדירה מלאה בחוויות ותחושות פנימיות, זוהי חוויה מרגשת עם עצמה. טיולים בעולם מאפשרים ללמוד על תרבויות ולקבל מושג על העולם החיצוני.


ציוד לבריכה: בחירת רובוט לניקוי בריכת שחיה

מנקה בריכת שחיה אוטומטי הוא בהחלט אחד מהציוד בריכת שחיה הנחוץ ביותר שבעל בריכת שחיה יכול להשקיע. ניקוי ושטיפה ידני של בריכת שחיה לוקח זמן רב ומייגע ובעלי בריכת שחייה מעטים נהנים ממשימה מייגעת זו. הפיתרון בימינו לחיסכון בזמן וניקוי אוטומטי הוא רובוט לניקוי בריכה אוטומטי שמאפשר לכם להשקיע הרבה פחות זמן יקר לתחזוקת בריכת השחיה ויותר זמן איכות להירגע ולהנות מהבריכת שחייה שלכם!


המסלול לתיכנון אירוע

תכנון אירוע מצליח כאשר האורחים ידעו למה לצפות ולקבל בדיוק את המצופה. אתם יכולים להעמיד שורה של שירותי קייטרינג הטובים ביותר, עיצוב מעודן ומיטבי ואת האיבזור הכי יוקרתי שיכול להיות אבל אם אנשים לא ידעו היכן הם יושבים לארוחה או היכן לגשת לשירותים אפילו, האירוע שלכם יאבד חלק מהניצוץ.


לופט למסיבת רווקות

כל אישה מחכה ליום בו תצעד מתחת לחופה, בשמלה לבנה כשבקצה ממתין לה אביר חלומותיה וברקע מתנגנת נעימה מרגשת והמלווה במחיאות הכפיים של הקהל. אבל בואו נחזור שניה אחורה, שבועיים לפני שבירת הכוס והילולה. אותה כלה במסיבת רווקות מטורפת עם כל החברות בלופט מפנק ועם הרבה אירועים שסביר להניח שלא בטוח שתזכור למחרת. מוכר? מסיבת רווקות הינו אחד הערבים הכיפיים ביותר בהיותך כלה לעתיד אבל לא בהכרח לחברה הטובה שהולכת לארגן את האירוע. בכדי להקל על מארגן האירוע ולהפוך את ההפקה של המסיבה לקלה יותר, הנה כמה טיפים ורעיונות מומלצים למסיבת רווקות מוצלחת.


כך תארגנו אירועים עסקיים

המדריך המלא לאירגון אירועים עסקיים

חברות רבות צריכות לארגן אירועים וכנסים עסקיים למטרות שונות ואירגון אירוע שכזה דורש מחשבה רבה ויצירתיות. כדי לא לאבד את הראש תוכלו לקרוא במאמר מהם הצעדים שיש לעבור בדרך לארגון אירוע עסקי מוצלח.

כך תארגנו אירועים עסקיים

אירועים עסקיים כגון השקת מוצר, תערוכות, סמינרים והדרכות הם פעילויות שיווק ומכירות לאורך כל השנה. בכל אופן פעילויות שכאלה בין אם זה מתבצע על ידי החברה עצמה ובין אם זה במיקור חוץ נדרש לצורך כך כדי לעשות את העבודה. לפניכם מספר טיפים לתכנון וארגון אירוע עסקי:

תכנון

תיזמו פגישה יחד עם אנשי מפתח כדי לתכנן את האירוע. תידעו את הפרטים הבסיסיים והם: סוג האירוע, הקצאת תקציב, מספר משתתפי יעד, מקום מועדף ופרטים נוספים שצויינו. מטרתו של האירוע ותפקידו של כל אחד מהמעורבים בצוות אירגון האירוע צריך להיות מוגדר ומובן בצורה ברורה לחלוטין. הכינו רשימה ולוח שנה של כל הפעילויות והאירועים עסקיים בלוחות זמנים מסודרים בכל מסגרת. תזמנו פגישות נקודתיות ותקופתיות כדי לעקוב אחר התקדמותו של האירוע או שתוכלו לעשות זאת באופן אלקטרוני כדי לחסוך זמן. רשמו רשימה מרוכזת של כוח אדם, ספקים ונתונים רלוונטיים אחרים לפי הצורך.

מציאת אולם אירועים

התאימו את סוג האירוע לאולם אירועים מתאים. עירכו בדיקות מקיפות כולל ביקורים באולמות אירועים וגלריות כדי לראות באופן אישי את המקום והאיבזור שבתוכו. ברגע שהמיקום נבחר שתפו פעולה בהדיקות את החברת דיילות ועם האדם האחראי כדי לבדוק ביסודיות את פרטי החוזה. יש לזכור כי פרט אחר שיוחסר או יוחמץ עלול לגרום לבעיות ואפילו לכישלון של האירוע. אולם אירועים עסקיים

קהל היעד

ראשית יש לדעת מי קהל היעד? אילו משתתפים ברצונכם להזמין לאירוע? האם הם יהיו: אדריכלים, מעצבים, אנשי מקצוע, עובדים, שותפים? תיהיו ממוקדים בהתאם לתעשייה בה אתם נמצאים בהזמנת קהל היעד. כיצד תגיעו ליעד המספרי של המשתתפים?

לדוגמא: היעד הוא 500 משתתפים

2000 = 4X500 הפצה של עלונים

1000 – חצי מזה פחות או יותר יאשר

500 – חצי מזה פחות או יותר יהיה נוכח באירוע

פגעתם במטרה עם 500 או יותר מהמשתתפים באירוע עצמו.

דרכי הפצה של הזמנות ועלונים

צרו דף אינטרנט או בהגהה המקצועית דף נחיתה – רישום אונליין היא דרך מצויינת, קלה, מהירה יעילה וחסכונית לזימון משתתפים.

הודעות מייל – דרך אפקטיבית ואישית להזמין אך במידה והמקבל אינו חלק מהמסד נתונים של החברה וודאו כי קיים לצד לחצן האישור הגעה גם לחצן של אי הגעה כך תוכלו לקבל ולאמוד טוב יותר את היקף המשתתפים.

דואר ישיר ומסורתי – לזימון מסורתי יש להדפיס הזמנות ולשלוח לקהל יעד הממוקד. למרות העלות הגבוהה יותר זה עדיין עושה רושם טוב לנמען שכן זו הזמנה אישית, מוחשית שנשלחה לביתו. החסרון הוא שזה הקדשת זמן לחלוקה ולכן השכילו לשכור חברת שליחויות אמינה שתעשה את העבודה עבורכם. או אפילו בדואר הממשלתי במידה ויש זמן מספיק עד מועד האירוע אולם אין להסתמך על כך.

ציוד איכותי – פרט אחד שכדאי להיות מצויידים ומטופלים ביעילות הוא להבטיח קיום של ציוד איכותי במיוחד בתחום האודיו, וידאו. לא משנה כמה טובים רמקולי השמע והמצגת עצמה האירוע לא יינחל הצלחה עם ציוד בלוי, נחות או מקולקל. הפרעות טכניות שקיימות כמעט בכל אירוע הם – "לא שומעים", "מה?" ועוד.

רמקולים – התכוננו לצרכים ולסימנים של אורחי הכבוד באירוע בנוגע לשמע ורמקולים. היום הגדול!

יום האירוע הגיע!

זה מה שנקרא היום הגדול! האולם אירועים שנבחר מעניק זמן "כניסה" (קבלת אורחים) שעה שעתיים או יותר תלוי בסוג האירוע. מנהל האירוע, אנשים טכניים ומקבלי הכנסת אורחים צריכים להיות האנשים הראשונים שצריכים להגיע למקום כדי לוודא שהכל במקום ומתנהל לפי התוכנית. בדרך כלל נדרש ומקובל לדאוג לצוות צלמים שיתעד את האירוע.

הערכת האירוע "ביום שאחרי" – הכינו גליון הערכה האם המטרה הושגה? הערכת ביצועיו של כל אדם בצוות, גיבוש פעולות שיש לנקוט ונקודות לשיפור למען אירועים עסקיים עתידיים.

 

ניהול אירוע עסקי של חברה הוא מאתגר ומלחיץ, אך עם תכנון קפדני וביצוע יעיל ניתן להשיג הצלחה. מנהל אירוע צריך להיות בעל תכונות של: מנהיגות, אוריינטציה לפרטים, תושייה יכול להתמודד עם סוגים שונים של אנשים, מיומנות לניהול זמן, יכולת להתמודד עם מצבי לחץ, גמיש ואופטימי... מאוד.

תגיות:
אירועים עסקייםאולמות אירועיםאולמות בתל אביבאולמות במרכזאירועים וכנסיםהפקת אירועיםדיילותאנשי מכירות