בלוגרס | מגוון מאמרים וכותבים מובילי דעה בארץ

עוד מאמרים בנושא


10 טעויות נפוצות שאנשים עושים בבניית בריכת שחיה

אם אתם שוקלים לבנות בריכת שחיה, בוודאי שמעתם מספר סיפורים בנוגע לזה. לפני שאתם מחליטים לפשפש בספרים בנושא ולהביא לביתכם עשרות קבלני בנייה לביתכם למתן חוות דעת והצעת מחיר לבניית בריכת שחיה, אתם מוזמנים לקרוא את עשרת הטיפים הרשומים כאן בנוגע לשכירת שירותיו של קבלן לבניית בריכת שחיה בביתכם.


מדריך לרכישת טבעות אירוסין

ההחלטה לבוא בברית הנישואין היא ענין מאד מרגש! מזל טוב. שלב הבא אחרי ההחלטה הוא לקנות טבעת אירוסין בכדי לסמל את מעמד האירוסים.


הג'קוזי – מלך האמבטיות זרמים ומערבולות

לכל המתלבטים, אין מה! רכישת ג'קוזי כמערכת ספא ביתית הוא לעסק זהו צעד חכם ביותר שיכלתם לחשוב עליו מכיוון שלג'קוזי יש סגולות שכדאי לכם לדעת.


טבעות אירוסין

אז החלטת להציע נישואין לחברה שלך ולעשות זאת בדרך מקורית שאינה משתמעת לשתי פנים. השקעת בהפקה ובתכנון האירוע, ביקשת עזרה מהחברים ובני המשפחה שיביאו את ארוסתך לעתיד למקום המתאים בשעה המתאימה, תכננת בדיוק מתי תופיע ההצעה של הנישואין באוויר או בכל דרך אחרת אבל כל זה לא ישנה אם הטבעת אירוסין שקנית לא בגודל המתאים או לא מעוצבת כהלכה. אז איך תדע עם הטבעת אירוסין שרכשת מתאימה?


ירושלים ללא הפסקה

ירושלים עיר הבירה של ישראל מציעה מגוון של בילויים ואטרקציות לכל סוגי הקהל, תיירים מחו"ל ותיירים מתוך הארץ מוצאים שלל פעילויות הגורמים לעיר ירושלים להיות כל כך מיוחדת.


להמתין למבצעי סוף העונה או לקנות עכשיו?

האם הכל הוא שיווק?

הדילמה הנצחית של רוב האנשים היא האם להמתין עד שיפורסמו מבצעי סוף העונה של אותה חנות או רשת בה הם מעוניינים לקנות או שמא כדאי לוותר על העניין ולקנות מתי שהם רוצים את אותו בגד, מחשב או כל מוצר אחר בו מעוניינים. במאמר זה נסביר מה כדאי..

להמתין למבצעי סוף העונה או לקנות עכשיו?

המושג 'מבצעי סוף העונה' כל כך נטוע בנו עד כי רוב האנשים ממתינים לפרסומת הראשונה בטלוויזיה שמורה על כך שהתחילו מבצעי סוף העונה או לשילוט על חלון הראווה של החנות על מנת להתחיל במסע קניות קדחתני במחירים משתלמים. אך האם המחירים אכן משתלמים? האם משתלם לדחות את הסיפוקים עד שהחנות תפרסם את מבצעי סוף העונה והאם יש באמת דבר כזה 'סוף עונה' או שבסך הכל מדובר על שיטה שיווקית גאונית למשוך אנשים לחנויות. התשובה היא שכל התשובות נכונות. "טריק" סוף העונה הוא טריק שיווקי מוכר שמצליח למשוך קהל פוטנציאלי בכמות גדולה בעונה מסוימת של השנה. אך כדי להצדיק את הפרסום, החנות בדרך כלל מציעה מוצרים בכל מיני דילים משתלמים. אך האם הדילים משתלמים לכל אחד?

מבצעי סוף העונה

הרעיון של מבצעי סוף העונה הוא רעיון מוצלח מחו"ל. בתחילה הוא נוסה בחג המולד ולאחר מכן המציא האמריקאים את המושג 'SALE' ו- 'OFF SEASON' בו הם הבטיחו לאנשים פריטים שונים במחירים מוזלים בסוף השנה או בתאריכים מסוימים של השנה שפורסמו מראש בחלונות הראווה של החנויות ולעיתים גם במדיה. בישראל אימצו את הרעיון והוא בא לידי ביטוי בכל מיני דרכים ולא רק בסוף השנה כמו בעבר:

  • חיסול מלאי - פעמים רבות חנות מעוניינת למכור כמה שיותר מהר את כל המלאי שקיים ברשותה על מנת להזמין מלאי חדש יותר. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי מבצע סוף עונה או הכיתוב 'חיסול מלאי'.
  • לקנות ב-sale – כאן החנות מחליטה למשוך אליה קונים ולכן בכל זמן בו היא מחליטה היא מכריזה על SALE כלומר, הנחת מבצע משמעותית על פריטים שונים בחנות.
  • מבצעים משתלמים - חנויות רבות מחליטות להציע ללקוחותיהם הנחה כמותית על פריטים מסוימים בחנות. דבר זה יכול לבוא לידי ביטוי בשילוט " קנו ב- 300 ₪, שלמו רק 100 ₪".

המסקנה היא שניתן לקנות בגדים ומוצרים שונים לא רק בסוף השנה או במבצעי סוף עונה. פעמים רבות יש SALE על מוצרים שונים לכל אורך השנה ולעיתים יש מבצעים כמותיים בתדירות גבוהה ולכן משתלם לקנות את אותם מוצרים בהם אתם מעוניינים.

לסיכום, הקיץ בפתח והחנויות מציעות שלל מבצעים, ההמלצה היא לא להתאפק עד מבצע סוף השנה, אלא לברר מה המבצע הקיים בחנות באותה עת, לעשות חישוב האם הוא משתלם לכם, לקנות אותו ולהיראות בהתאם לטרנד האופנתי של הקיץ מבלי להסתכן שמא הבגד לא כבר לא יהיה על המדפים כאשר תרצו לקנות אותו בסוף העונה.

 

תגיות:
קניה בסיילסייליםsaleמבצעיםהנחותמציאות